inget mys

är de så de kommer bli då blir jag ledsen jag har sett fram emot en dag med min man hela denna vecka och så när vi väl har planerat en då kanske de skiter sig i alla fall fan va trött jag bli när ska jag få ha min man i fred.. hoppas de går att lösa på annat vis... är så trött fan nästa vecka komemr vi knapt se varandra vi går ju om varandra då och de är hur tung som helst... men de går ju för man ser sååå fram emot helgen då och när man får se sin underbara familj heltid och kramas och bara mysa.... de är helt klart värt att vänta på... lov it lov him lov dem......
nu sitter jag med en kopp kaffe och väntar på att mannen ska komma från affären där han är för att inhandla lördags frukost mmm va gott de ska bli... den har jag också sett fram emot...

jag har i alla fall kommit under full med att jag ska ha med egen mat till jobbet förutom måndag och fredag =) jag får lite ont i magen av att äta viss mat på jobbet eftersom de är med grädde och så men jag försöker välja de dagar de inte är så... och sen ska jag börja äta frukost på jobbet vid frukost så blir de inte två frukost för mig tror de blir bättre... och sen har jag bästemt att jag ska ge lite mera energi i träningen nu jag ska gå upp i tid och spräcka fettet i höfterna som min man säger att man ska göra om man ska bli av med dem... sen tänkte jag att jag ska fylla två pettflaskor och köra lite ben på morgon eftersom de är mycket armar på jobbet... och jag älskar att röra på mig och när man ser resultat de är de roligaste... =) lov it lov me.

ne nu kaffe och invänta frulle =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback