Jävla skit telefon!

Fan va pinsamt denna jävla skit telefon ringde inte i morse så jag försov mig till jobbet sååå pinsamt.... fan de var de sista jag trodde om mig själv men man ska ju inte förlita sig på en tele tydligen ska ställa en till i kväll så jag har en backup... =) ska aldrig försova mig igen de är sååå pinsamt jag har aldrig gjort de förr till ett jobb jag brukar alltid vara där i god tid. men denna skit telefon har ställt till de tillräckligt jag ska ha den ett tag till och se om den fuckarupp isg mera då blir de lämna in den för 4 gången.. såå trött på den sen blir de skaffa en Iphone 4 fan... de är jag värd tycker jag... hahah
ne nu ska jag dricka te och borsta tänderna på grabbarna... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback