Måndagens dag

blev väl så där måste jag säga.. upp med barna körde dem till dagis hem för att dricka en kopp te för att sedan åka iväg med mannen för att sola när han träna men gymmet hade inte butiken öppen så jag kunde inte köra nytt sol kort till hälla.. fan fan fan så jag fick åka över till intersport och glo och hur kul är de att gå i butik när man inge pengar har de suger... hahha jaja sen for vi i väg ner till polisen för att hämta ut våra nygjorda pass så nu kan vi tryggt åka i väg till mallis i maj... =) längtar så... ska bli så fantastiskt skönt att komma bort... efter de åkte vi till fun bike för att titta efter keps till mannen men de fanns inge snygga tänkte jag skulle slänga ett öga på de i morgon på stan ist.. sen åkte vi och köpte mat på ibbes sjukt länge sedan... och de har blivit sämre på salladen i alla fall... tråkgit. men men man kan ju inte få allt... =) efter de hem och äta sen blev de ett avsnitt av one tree hill för att sedan få stjus till brandstationen för ett studie besök... riktigt roligt studiebesök fick göra en massa grejjer prova masker och sitta i bilen samt dra deras test docka... efter de gick jag hem och han stanna en stund sen va de ta fram vagnen för att gå och hämta barna vilket tog en kvart till dagis och en timme och en kvart hem med två killar som inte lyssna för fem öre... väldigt på frestande... =) men men hem kom vi ju och mat lagade vi hihi jajja dagen kanske var ganska bra i alla fall... jaja nu ska jag bädda ch dricka te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback