påsk

ja vad säger man till detta kristna påhitt jo bojkotta.... jag är inte kristen och ja vist de är skönt med lite ledigt folk är så snälla och glada då... men jag bojkottar och jobbar mig igenom påsken jag hoppas att i morgon när vi ska ut till svärföräldrarna så hoppas jag på grillat de är godast ingen påskmat... är såååå tråkigt med dessa traditioner de är sååå 1900... hahhha skojja .... men jag tycker de bara är en ursäkt att äta alldelse föär mycket gå upp för mycket och bara dra bena efter sig men de tänker fan inte jag gör de blir samma träning som vanligt hela denna vecka har jag cyklat till jobbet kommer kännas konstigt nästa vecka när jag ska åka bil... helst vill jag slippa men om jag känner min man rätt så har han inte sagt till på jobbet att han ska komma senare till jobbe så de blir nog jag som får lämna på dagis denna vecka med... fast jag skulle nog hellre cykla... =) har fastna för de nu man känner sig så pigg när man kommer fram och dessutom har man tränat.... och jag känner att jag blivit en helt ny männsika och de är precis vad jag hade hoppas på med denna förändrig med mig själv... träna äta sunt... och må bra... de är vad jag strävar efter får jag den kropp jag drömt om är de bara ett plus så länge jag mår bra så är jag nöjd... min dröm är ju att jag kanske kan tävla nån gång men de får bli i framtiden om jag komemr så långt... =) nu tar vi en dag i tagen och vem vet de kan ju hända att de blir en tre här hemma ingen som vet... men blir de de då kommer jag nog träna på under graviditeten så är de inte så jobbigt att ta sig tillbaka kropps mässigt alltså.... nu när rutorna snart är frame.... jag vet faktiskt inte om jag vill ha mera barn... en stunder skriker min kropp efter en bäbis till men sen skriker den efter att träna mera... men jag lovar att jag kommer inte släppa denna livsstil iaf den är här för att stanna... inge mera onyttigheter... som cigg alkohol eller annat dyrligt godis har jag inte varit så förtjust i de är mera choklad och så men jag äter nu minst 70% choklad så de är väl ok en gång i veckan... och onyttig mat en gång i veckan är ok... fast nu mera lutar de mera åt att man inte vill ha de heller. utan jag vill hellre äta onyttigt hemma som fet sås till kött och pommes eller så men snart kanske de blir så bra att man inte vill ha de heller hoppas!!!!

nu kaffe och lek med ungar.!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback