Påskhelgen

hmmm ja vad säger man... jobba skärtorsdag jobba långfredag ledig påskafton vilken belv att fira ute hos susanne och kenneth och jag var ju helt säker på att vi inte skulle äta så kallad påsk mat utan att vi kanske skulle grilla eller nå men icke de blev påsk mat och de var ju de jag inte ville ha men jaja de gick ner och lite chokladkaka blev de ajabaja men men så är de i bland och dessutom så vad de ju min äta dag och jag valde att äta kaka... =) de var mycket folk som kom efter som de var susanne och kenneths födelsedag... påskafton jobba annandagpåsk jobba... hahha fast jag har tjänat fina pengar och jag bryr mig inte så mycket om påsk och inte baran heller för den delen.... de är viktigar att fira fördelsedagar och jul är ju bra mysigt men annars tycker jag att de är överskattat... =) jag äter gärna god mat och umgås fast att de inte är någon högtid... =) sen är de väl bra att de finns hödtider för dem som inte har tid eller ork i normala fall.. men jag tycker att de inte ska behövas för att man ska träffa de man tycker om och har nära.... men men de är ju bara jag..

I dag har jag haft min lediga dag och ja vad har jag haft för mig i dag då... jo först var jag och lämnade bara på dagis sen for jag i väg och sola sååå skönt på morgonen när ingen annan varit där ännu... sen blev de av hem och åt för att sedan far i väg och kasta lite skit som låg i bilen för att få plats med mat varor... efter de åkte jag och lämnade en smörgås och en läsk åt min käre man.. något sen hämtade jag upp min far för att ta oss till citygross och stor handla. tänkte jag skulle jämföra totalsumman mellan de båda affärerna... i alla fall så tog de ett tag att handla på citygross först och främst för att man inte hitta men också för att de inte hade allt som jag ville ha.... =( efter som de inte hade så stor förpakningar kött som jag ville ha så åkte jag och pappa för att se efter vad som fans på karlströms men de var alldeles för dyrt så vi åkte hem och drak lite kaffe och plockade upp varor... sedan körde jag hem min pollensjuka pappa till sig... hämtade upp min kära syster för att åka ut till maxi... där jag tänkte jag skulle köpa kött men de blev inget eller ja kycklig blev de men inte nötkött som jag var ute efter... =) men men bara possetivt igentligen... efter de tog vi oss en snabb lunch de blev en burgare... men de blev ju en delifrech hahha så kan de va... efter de hem med syster och sedan hem med kyckling för att sedan åka och hämta mannen och åka till elgiganten där vi inhandlade skydd till min lur och ett spel till mannen... sen va de hämta kidsen och hem... putsa fönster laga mat och titta tv har de varit på eftermiddagen... =) helt ok ledig dag inte mycket vila men helt ok...

nu te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback