söndags jobb

ja de har jag tillängnat min söndag upp vid fem och i väg och jobbe vi vart klara tidigt i dag så jag slutade tre... =) i morgon blir de upp vid fyra och vidare till jobbet....
efter jobbet var jag i vär till gymmet men jag är så slut i kroppen så de vart ingen verst bra träning men jag tog mig dit träna i en timme och då tycker jag ändå att jag har varit skit duktig men jag skulle velat gjort bättre i från mig... men jag ska ju träna i veckan och då blir de nog bättre hoppas jag... =) saknar min man de var så mysigt i går när vi var på bio och allt och vi skulle ha mys lördag men efter att vi hade varit på bio och allt ja då va han så stressad för att han skulle iväg och de känns lite jobbigt när de var våran dag och de var vi som skulle umgås... jag blir ledsen för de jag vill faktiskt ha min man ifre nån dag... i dag skulle han på möte så han åkte när jag kom hem sen ska han i väg och laga sin kompis bil vilket jag tycker är undligt att han väljer före sin fru men han har väl redan trötta på mig... veckan som kommer jobbar han kväll så då kommer vi knapt ses något... =( hoppas vi får mycket tid tillsammans i helgen som kommer.... =) saknar min mans närhet...

nu laga mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback