valborg

hmmm vad är de då... jag de är en kväll som folk har en ursäkt til att drika som vanligt... hmm och ja vad gör man man tittar när de tänder eld på en stor pinn hör... hahha ja jag men de blir väl att åka till svärföräldrarna och grilla de gillas... =) de är ju så gott med grillat de är verkligen gott.... me lov..... saknar min man i dag han åkte med en gång när jag kom hem han inte ens prata med han hoppas han kommer hem innan jag har somnat... vill ju prata med min man lite om dagen speciellt när de bara är varanan vecka... kvälls veckan är sååå jobbig vi ses inte alls och de är jätte jobbigt för mig... hoppas han också tycker de... men men får hoppas de blir bättre... =) älskar ju honom så mycket och vi behöver verkligen dessa penagr för att vi ska ta oss igenom denna jobbiga tid innan ekonomin kommer flytande... =) hahha får hoppas man får vara kvar lite längre än agusti på hilton eller att man har lyckas smila in sig någon annan stans... hoppas på de i alla fall ska läman i väg cv till kollegan i morgon och hoppas hon lämnar iväg den de skulle vara så skjyst av henne... =) ne om man skulle ta och fundera ut lite mat kanske... =)

i dag har de förövrigt gått bra på jobbet va lite mycket fel på maskinerna lite titt som tett men de har fan inte gått en dag utan att de är nå fel... haha men de är lite tjusningen med jobbet att man måste hitta lösninger på problem och lösa problemet... hahha de är kl när de händer något och när de är far på bandet så de går fortare tid och dag och samt att de är lite kul när de är tempo och tidspress... =)

hoppas de är mycket i morgon med... lite drygt bara att jag måste komma försent varannan vecka... men men så kan de vara... =) hoppas robban kan kolla med sin chef om han kan komma försent nästa nästa vecka så jag kan få full tid nång vecka...

nu tänka och drika te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback