värk

som fan efter träningen i går och de känns underbart bra att de tog de jag gjorde när jag var där själv fan vilken självdiseplin jag har att jag pressar mig själv när jag är i väg och tränar själv känns sååå bra... nu längtar jag till söndag när jag ska träna igen fast denna gång med underbara jennifer... ska bli så trevligt att träffa henne igen de var ett tag sen vi såg vi har varit sjuk efter varandra sen har jag börja jobba så de blev inte så mycket med träningen men nu ska vi banne mig få i gång den igen... =) i dag har jag arbetet igen och de gick jätte bra tycker jag och jag hade roligt som vanligt förutom att en person är tillbaka på linan och är bara bitter och stressad hela tiden och de är jätte tråkigt när vi andra är possitiva och glada mest hela tiden... men men så är de med rökare de ända de ser de är hinder före de får ta sin nästa cigg och jag måste säga att så här i efterhand nu när jag själv har slutat så känner man sig dum för att man höll på så de finns faktiskt mycket viktigare saker i livet... att man ska behöva vara dum och otrevlig bara för att ett litet monster i huvve säger de, de är tragiskt... känner sorg för dom som inte kan sluta.... =( och speciellt när man är 25 och har början till kol.... inte bra om fortfarande på står att den inte är nogot eller någon utan ciggen nästan så att den har intalat sig att den dör om den sluta precis som om ciggen är lika viktigt som syre eller vatten och föda... att man kan ah intalat sig själv en sån sak de är så tragiskt och inget kan man gör de måste ju inse de själva... men man vill ju så gärna hjälpa men man kan lika gärna sätta sig och prata med en vägg för den lyssnar nog mera. tyvärr så spelar de ingen roll vad man säger fören personen i fråga börjar tänka i andra banor...

nog om de nu... jamie har börjat rymma från dagis... han vill på upptäcks färd alldeles själv de tråkiga är att om han inte lyssnar så kommer han inte få flytta till stora barnens avdelning och han kommer inte heller få följa med när de går i väg nånstans.... och de känns så tråkigt men de är så svårt att få han och förstå de... hoppas bara att de är en grejj som han snart inte kommer att tycka är lika spännande längre... vi får se... hoppas dagis tar till åtgärden om han inte lyssnar nästa gång.... typ att han inte får följa med nästa gång eller att han får gå tillbaka med en fröken och inte vara med längre så han förstår allvaret i att inte springa i väg och så... travis är mer och mer utan blöja nu och de går bra till och från jag försöker uppmana honom att gå och kissa på toa men oftast så kommer de på golvet men ahn vill ändå inte ha blöja de är ju ganska kul... men de kommer nog snart de första steget är ju ändå att inte vilja ha blöjan så jag stöttar honom i de och försöker som sagt att uppmana... hoppas bara att pappan kan orka uppmana också när inte jag är hemma... =)
Älskar min man jätte mycket. Nu när jag har börjat att jobba så ser vi inte så mycket av varandra längre de är ju lite tråkigt men vi tar oss igenom de precis som allt annat... de ska bli skönt på lördag att komma i väg och göra något bara han och jag... =)

nu mera te, te är min last

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback