en vecka i taget

de är den takten som gäller nu... har fått heltid på hilton men inte fast... hmm får se hur länge man blir kvar hoppas på ett tag till i allafall... och för att inte missa vi ska kolla på en femma på lördag fan va najs dubbelt så stort som nu för 700 till inte så mycket att tala om bara säga ja säger mannen min... =) vi får väl se hur han säger efter lördag... =) hahha hoppas på samma sägs att de kan vara öppen spis i dom lägeheterna och hur mysigt är inte de då... =) me lov... jag har dessutom fixat mig en ny frisy med hjälp av salong mio... tackar för de... nu till nå helt annat... jag skulle vilja sluta blöda hela jävla tiden är så trött på de nu har jag för visso inte haft ont i två dagar så de kanske håller på att släppa men vet ju aldrig skulle verkligen bli glad om de gav sig nu så man kan bli normal jag är sååååå känslig antingen blir jag irriterad eller ledsen... vill bara vara jag igen.... pga detta så tar man första bästa chans om de är lite att göra på jobbet att gå hem tidigt vilket inte heller ser så bra ut... vill ju att dom ska tycka jag är bra och vilja ha kvar mig ett bra tag till... så nu är de kraftig skärpning fast i morgon är de fredag så får jag chansen att gå tidigt i morgon så gör jag de... men om jag får chansen att jobba över på söndag så tackar jag deffinitivt ja... hahha vi får se men nästa vecka måste jag jobba över lite för att min komp ska täcka min ledighet annars får jag vara ledig utan betalt inte så roligt men inte mycket att gör åt heller ioförsig... =/ längtar till lördag när vi ska titta på lägenheten och dessutom så ska jag och me lov till sthlm och zorbinga lite... hahah efter de äta lite gott och sen åka hem och fortsätta mysa... ska bli såååå underbart sen längtar jag till 1 september bär vi ska på vår mini semester... =) Och självklart då med jennifer och martin.... =) såååå kul ser verkligen fram emot.... ne nu te och kika lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback