första dagen avklarad

på jobbet efter sjukskrivningen som varade i tre arbetsdagar... hade fruktansvärt ont ett tag på jobbet men så fort jag slutade tänka på de så gav de sig... känns som om jag tog ett bra beslut när jag bestämde mig för att gå tillbaka tidigare till jobbet vist de kanske hade varit bra om jag var hemma till söndag men jag måste för mitt psyke göra något jag kan inte bara vara hemma och dra.. och dessutom så är de en del pengar som försvinner på de viset, och de om något känns väldans tungt och de känns så surt att detta hände jag har inte önskat mig något sånt och absolut inte på de här sättet och tack vare detta så förlorade jag pengar och lite av mig själv... men men jag kommer tillbaka men pengarna gör ju inte de tyvärr... fan fan fan.... men men de är ju inget jag kan gör nå åt nu hoppas för all del att jag slipper gå igenom de igen för de vill jag verkligen inte... händer de igen då blir de verkligen att ta till drastiska åtgärden då är de veck med skiten då vill jag inte vara med längre så är de bara för detta var bland de värsta jag har varit med om och då har jag vart med om en hel del faktiskt.... ne nu blir de titta tv med killarna och drick te...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback