hmmm!

varför ska man alltid bli besviken innan man kan vara glad de är något med de... nyss var jag skit gla för vi hade varit och kollat på våran framtida lägenhet trodde vi men icke då visade de sig att de var inflytt typ nu och vi har ju tre månader i uppsägning på denna sååå värdelöst... och mannen min blev också besviken och sur... vi ville ju så gärna ha den... men men vi ska göra ett sista försök i morgon om de går att lösa de på något sätt för som sagt vi vill ju gärna ha den... =/ vi får se... och sen en annan sak... blev bjuden på vegan midda med familjen hos min syster inför hennes flytt som ett avsked... vist jag tycker de är jätte spännande med vegan mat och jag äter de mesta men jag vet att mina barn kommer inte äta något i alla fall inte den ena så jag frågar om de är oki om jag tar med färs till dom så dom kan äta de... jag menar vi fixar ju mat till dom när vi har middag här varför ska de inte vara lika för båda för... och de är inte så att jag begär att de ska laga de till mig utan jag fråga bara om de var ok annars skulle jag skita i de men i stället så blir hon sur och besviken och ställer in i ställer för att säga att nej vi vill inte ha kött här.. nej bra då tar jag väl med nå annat jag är ju inte dum.... men men i bland blir de som de blir... hoppas hon inte är allt för sur med tanke på att vi ska åka bil ihop i fyra timmar i morgon... hahhha magsjuka och besviken ingen bra kombo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback