hundtransport

Har jag varit i dag ja.... tog med min min syster och min bror och underbara latte på en road trip till borlänge för att lämna systers hund latte hos hennes far för att bo i ett år.... lite jobbigt men de kommer nog gå jätte bra tror jag.... tråkigt bara att inte få se henne på ett helt år då menar jag förstås både min syster och hennes hund... syster ska ioförsig inte långt bort hon ska plugga i nio månader men kommer hem till jul och då hoppas jag hon är redo att umgås en del.... för då kommer både jag och mina grabbar ha saknat henne sjukt mycket..... på torsdag ska vi ha hejdå middag hemma hos den omtalade syster men de är ändå inte sista dagen jag ser henne utan de är på fredag när vi ska ut och springa då blir de väl hejdå för nu för oss... känns lite jobbigt att vara i från min syster så länge en gång till och denna gång är de hon som lämna mig förra gången var de jag som lämnade henne... så jag kan förstå hur hon kanske kännde sig då jag förstår helt klart hur hon känner sig nu förväntans full och nervös men ändå lite sorg för att vara i från alla.... blandade känslor... men vi väntar här på henne och vi kommer överrösa henne med kärlek när hon kommer tillbaka... nu till en tråkigare sak....... De verkar som om dom har hittat någe fel på våran hund, när jag ringde i går så fans de ingen möjlighet att flytta fram tiden någon timme för de ville ha in han så fort som möjligt för att kunna göra lite flera tester på han och undrade hur de var med han nu... och sa att de ser inte så bra ut svaren de fått... lät inte helt ok... saken är den att jag känner mig så jävla kluven om hur jag känner en halvan av mig vill suga mösten ur han för att få ha kvar han till de sista och andra halvan vill ta slut på hans lidande för de är precis vad han gör nu han lider han gnäller och dricker dåligt och vinglar omkring här som om han vore full... jätte tråkigt att se.... hoppas att de ger mig ett svar på alla dessa funderingar när vi ska dit... nu te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback