lite jobbigt nu.....

men jag hoppas de går över snarast senast fredag för jag vill inte vara med längre nu vill jag bara bli jag... och få tillbaka min kropp och framförallt min ork... jag är helt slut hela tiden och orkar ingenting och de är inte likt mig jag vill vara jag igen.... ge mig tillbaka mig.... NU...... Jobbar på som vanligt6 och försöker sätta tankarna i andra banor men de är svårt... men men om de inte hänt något till fredag då hoppas jag de gör något på fredag morgon... vill ha de gjort nuuuu helst men de är bara vänta... hoppas bara de förstår på jobbet och inte bara säger att de förstår och den säger en annan sak när jag inte är där för jag vill inte sätt dom i skiten jag vill bara få detta gjort de hoppas jag de förstår... =) nu vill jag att min man ska komma hem... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback