nästan klart för flytt..

känns jätte skönt att veta att de kommer att lösa sig ändå... vi får flytta fram inflyttningsdatumet och hoppas på att någon vill flytta in snabbt i våran lägenhet och sen göra de bästa av situationen... vi får spara och sälja och hitta på saker som genererar pengar... vilket betyder att finns de en chans till över tid är de bara tack jag och le... jobba jobba jobba är de vad som gäller fram över... fast de blir nog inte fören efter semestern som jag sätter i gång med de... följer mitt schema fram till onsdag då slutar jag tidigare och sen dra vi ju torsdag morgon kl 4... hahha tidigt som fan man man vad gör man inte för lite ledig tid med mannen.... älskar dig min underbara man kommer att njuta av varje minut jag får med dig nästa helg... =) för sen blir de mycket jobb för oss fram över... =) nu kolla killaran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback