söndag

i dag känns de lite bättre även om de fortfarande känns så lite bättre i alla fall... i dag blir de mys kväll med mina älsklingar... blir massa frukt och gott... myssssssss! kan både längta och inte längta till en dag... de gör jag i alla fall jag längtar till onsdag för på torsdag ska vi åka jag och min älskling till ullared och shoppa och umgås med jennifer och martin... sen vidare till gbg... men jag längtar inte till onsdag för att de är då jag får veta vad de har fått reda på av de prov svar som de tog för en månad sedan hos vetrinären och av samtalet jag hade med dom så lät de inte så väldans bra... vill bara få de överstökat så man vet och antingen kan göra han frisk eller ta slut på han lidande för de är precis vad han gör nu lider... man ser på han att han inte alls mår bra... gnäller och är vinglig... man man vi fick fem fina år med honom så man ska ju inte klaga dom har ju inte så lång livs längd... vill bara få ett slut på detta ovetande... ne nu te....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback