Dagen

I dag har bestått av att sola på för middagen efter att ungarna blivit lämnade på dagis och hunden varit ut... efter de vart de att plocka upp modern för att åka till erikslund och gå på diverse affärer... hmmm in handladfe inget speciellt lite tids fördriv i alla fall.. åkte och hämta killarna strax efter ett eftersom fröknarna var ensama efter halv två och frågade mig i morse om jag inte kunde komma tidigare och själv klart ställer man upp de ställer ju upp på mig när jag behöver de... =) efter de hem med killarna och bakade nyttiga muffins men gud va de smaka skit... jag och Jayjay tyckte inte om dom men lille Tufftuff han har ätit tre redan... ne jag tror jag ska ta och gö en liten satts till mig och jayjay med riktiga muffins... =) vill ju också ha muffins... =)

jaja nog om de nu blir de annat...

finns saker jag skulle vilja och sen fins de saker jag längtar till
första jag längtar till är ju helgen lördagh/söndag för att vara exakt
sen längtar jag självklart till resan den 13/5
och saker jag skulle vilja är ju att de skulle ljusna lite mera ekonomiskt
och att vi skulle kunna bli gravida igen och flytta. =)

hoppas bara vissa av sakerna inte dröjer för länge... för hända de kommer de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback