En mys helg

har jag att se fram emot jag tror de kommer bli hur bra som helst... på fredag tror jag att jennifer och martin kommer hit och leker lite med oss de ska bli kul... på lördag ska jag och min man ha en mys kväll de har vi inte haft sen vi gifte oss så de någon som jag verkligen längtar efter bara han och jag ihopkurade i soffan... =) på söndag är de familje middag de vill säga att syster med kille kommer och bror med tilda och sen min far så klart... =) de ska också bli trevligt vi ska gör detta en söndag i månaden för att de är mysigt att kunna träffas alla och bara prata =)
nu ska titta lite på tv innan jag ska hämta mina små älsklingar från dagis och åka hem för att mysa med dom och fika jag har köpt cocosbollar för de fick jag i order av jey jey... =) hahha han bestämmer säger han... gullunge...

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback