Förråds rensning

Fan vad stolt jag är över mig själv på en dag han jag med att åka tre vändor till återbruket med full bil... känns bra som fan att kasta bort att bråte och sånt som man har spara bara för att de kan ju komma till nytt men de gör de aldrig så nu är de också borta är så stolt över mig själv... =) känns som om de lätta lite på allt... nu återstår bara att gå igenom de som är kvar och de man tvekar på de kastar man... de vill säga min man måste gå igenom sinna saker där nere... =) och så har vi ju saker som inte är våra heller och om de personer som har saker i våra förråd inte hämtar de så slänger vi de eller säljer de för vi vill inte ha kvar grejjerna här... så är de bara...

nu ska jag ta och göra lite lunch till mig och Tufftuff... =)

hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback