I går hände de

i går började dagen med att jag lämna barna på dagis och fixade med hunden och grejer. sen for jag ner på stan och hämta papper på ams för att jag ska kunna få pengar... =) sen blev de träna med jennifer på klockartorpets spa... eller va de heter... =) de gick bra (liote ont i aset i dag ;) ) hahha sen hem och sedan hämta grabbarna från dagis.. efter dagis lekte och greja vi lite med farbror david och tilda som var här och fikade med oss.. sen kom pappa/mannen hem och de funderades över mat... jamie skulle springa i soffan för att säga någo till oss som var vid databordet och han springer och snubblar så han slår i hakan i kanten på databordet vilket leder till att tänderna i underkäken gör hål i under läppen samt tänderna i överkäken gör hål i ovansidan av läppen... han och pappan upp till akuten eftersom vi trodde de beövde sys... de var där mellan fem och tio.. lite lång tid för en liten pojke tycker då jag... när de väl fick träffa dr så fick han lite tejp och sen fick de åka hem. hmmm jaja men nu ska han ha tejp i tre fyra dagar sen ska de vara bra... vi får väl hoppas på de... =)

min lilla kille...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback