kvällen

de blev nya muffins gjorda mmm mycket bättre... och fel skrivning i förra Tufftuff hade ätit på tre stycken inte ätit tre hahha fick kasta massa halv ätna muffins av de nyttiga men de andra muffinsarna vart uppätna... =) längtar efter min man han har jobbat över hela denna vecka och de är tråkigt för han hinner bara hem sen ska han i väg och träna vi hinner inte umgås... när han kommer hem från gymmet är jag så trött så jag orkar inte umgås med han då heller.  men i helgen då ska vi umgås... men de är drygt detta han var i väg större delen av förra veckan också så då blev de inte heller så mycket umgås... såååå jag saknar honom väldigt mycket... och i morgon hinner vi inte heller ses för efter jobbet ska han i väg på kick off med adecco där han också är nominerad till årets arbetare =) ska bli kul o höra om de blir han... =) han är sååå duktig min man...

ne nu ska jag kolla disney playhouse med ungarna... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback