Onsdag

tänkte mig en lugn onsdag hemma vika lite tvätt duscha och grejja lite medans killarna var på dagis men så ringde sandra när jag duschat och fråa om jag inte kunde hjälpa henne att få bort de sista ur lägenheten och åka och kasta de... och själv klart hjälper jag alltid till jag tycker ju så mycket om sandra och vill ju inte sätta henne i en jobbig sits... så jag på med kläder slänger mig i bilen och åker för att hjälpa sandra med de hon behövde hjälp med sen när vi varit på återbruket så åker vi och hämtar mina grabbar på dagis och de blir ju jätte glada för att få träffa Tant sandra som de inte sätt på ett tag de struntar till och med i att hälsa på mig... hihih så mycket tycker de om tant sandra... de är mycsigt att se... efter dagis hämtning kör jag och grabbarna ner sandra på stan tillbaka till prima där jag hämtade henne tidigare... =) sen bar de av hemmåt för oss och vi fikade lite och lekte och la puzzel som vanligt de är ju min och jamies favvo grej att göra... =) sen pappan hem och vi lagade mat och greja sen vart de lite disney playhouse efter badet och sen in och leka igen innan sängen... läsa lite bamse sen sov killarna som stockar en riktigt lyckad dag... =) me love it.

nu ska jag läsa bok i vanlig ordning.. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback