Prima tisdag

fick ett samtal när jag precis hade kommit in i parkeringshuset de är ewe som ringer för att kolla om jag var på g  eftersom de var hur mycket vatten som helst i hela baren som hade runit ut fram för baren och in i omklädningsrummet bakom baren vilket inne bara att vi fick hålla på och torka i ungefär 45 minuter innan allt vatten var borta. eller ja så gott som men vi hade ju lite annat vi skulle hinna innan vi skulle öppna så de vara bara att springa springa springa... =) men lunchen började väldigt konstigt vi trodde ett tag att de inte skulle bli nå bra lunch alls... men sen vid tolv slog de till vilket inne bar att vi hade en sen lunch i dag vilket också inne bar att de var kvar längre och de gjorde att jag blev lite sen med mitt eftersom ewe gick hem vid ett pga att hon var sjuk så hade jag en del att göra men som tur är så åker jag ner tidigare i morgon och fixar med de jag inte han i dag eftersom jag ska hämta barna vid tre... men i morgon ska jga nog säga till på dagis att jag kommer kanske komma senare... om de är oki... för jag kanske inte hinner med allt i morgon heller fast då är vi ju två ifs fram tills två i alla fall.. =) tänkte jag skulle hinna ta körkortskort i morgon också så man kan skicka in till de nya körkortet nån gång... =) hoppas bara jag har en good hair day i morgon med hade ju tänkt jag skulle hinna de i dag innan jag börja men de han jag inte... =( men i morgon då jävlar ska jag fan hinna... =)

nu ligger barna och sover och mannen och hans kompis johan sitter och spelar fifa hmmm vad ska jag hitta på då...?!
jaja får se om de finns något att göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback