så kan de går

I dag skulle ju jag och min man ha lite mysigt alla hjärtans dag firande som jag hade bokat in oss på häslöspa där skulle vi få varsin behandling och få vara lite i relaxen och bara njuta lite... men när vi kom dit så hittade inte våran bokning så de var ju lite jobbigt men de var så himla snälla så vi fick ett nytt datum för de behandlingar vi trodde vi skulle på i dag gratis dessutom och så fick vi ett pressentkort på tre timmars relax plus 25 minuters rygg massarge... =) och dessutom har vi vårat pressentkort kvar och vi fick gå ner i relaxen och njuta en stund samt fick vi lite krämer och så med oss hem... riktigt najs längar tills vi ska på våran behandling som fan nu eftersom dom skötte detta så snyggt lär ju behandlingen vara kanon... =)

efter vi varit där nere en stund kännde vi att vi skulle nog ha ätit något innan så vi tyckte de räckte med 45 min där nere... så vi duschade och gick till omklädnings rummet. när robban kom upp till receptionen frågade de honom om vi var miss nöjda trodde att de var därför vi gick hem tidigare... så de är väldigt mån om deras besökare...

nu dricker jag en kopp te ska snart bege mig in i sängen... =)

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback