skit dag!

vilken jävla skit dag de ända som var bra i dag de var att syster bjöd på lunch och den lilla stunden vi fick med henne. annars har jag mått bajs större delen av dagen... och barna har inte direkt varit snälla... i dag var en sån dag som jag bara vill lägga mig på golvet skrika och sparka och hoppas de skulle försvinna... psyket är fan inte att leka med... men men som jag alltid säger så måste man ha mot gångar för att uppskatta de bra dagarna.... mina egna ord biter mig arslet men jag vet ju att de är så även om de är svårt att inse när man mår dåligt...
nu ska jag strax i väg och jobba ett pass få lite annat att tänka på ska bli skönt... =)

nu ska jag mysa lite med killarna innan jag ska dra... hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback