tacos afton

Med familjen ska bli underbart att samla alla och bara skratta och ha kul... synd bara att de blir så sällan men de ska vi nog ändra på i kväll när vi upptäcker hur kul de är att träffas... =) i dag blir de lek på förmiddagen med mina busiga killar och hoppas verkligen den lilla inte driver mig till vansinne i dag orkar inte vara arg på han... får så fruktansvärd verk av de för de krävs mer muskler av att vara arg än att vara gla så jag är hellre gla än arg på han... =) mannen har åkt till forden i tortuna för att få igång den och se till att den rullar fortfarande... =) sen kommer han hem så fort han är klar hoppas jag... =) saknar ju han när han inte är här med oss... =( men jag vet ju att han komemr förr elller senare hem till oss... =) i går upptäckte jag något fantastiskt... JAG ÄLSKAR OSS vi är så jävla snygga tillsammans och synkar verkligen varandra underbart och vi klarar vad som helst tillsammans. och de är en underbar känsla att ha jag vill leva kvar i detta i hela mitt liv... =) älskar de så fantastiskt mycket... =) all min kärlek till familj och vänner...

nu ska jag leka vidare.... hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback