torsdag på prima

i dag har jag gjort ett pass på prima  med en halv medhjälpare men de gick hur bra som helst... sååå underbart att jobba med underbara människor... =) och sen fick jag lite hjälpa med killarna de skulle hämtas från dagis vid två och jag viste att jag inte skulle hinna klart tills dess så momo fick hämta dom från dagis och de gick jätte bra... tog en snabb fika när jag hämta dom från momo... sen åkte vi hem till oss och träffade pappa över en bit mat sen drog han igen man hinner inte se så mycket ut av han i veckorna... =( lite tråkigt men men så är de jag hade ju velat umgås lite mera med min man och att han umgicks med oss och inte satt vid datorn när han väl var hemma men men de blir väl bättre de med...
ne nu ska jag umgås med mina små....

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback