utflyckten

vart inte så lyckad som jag hade hoppats på... utflyckten bestod av mig och travis till olika affärer för att handla saker till tacos kvällen i morgon. men han var inte sig själv i dag jag fick springa efter han och han lyssnade inte alls jag höll på att få spel på han... och alla i affären tittade säkert på mig men jag bryr mig för alla föräldrar får spel på sinna barn nån gång och vissa oftare... travis är en sån kille som bara vill att man ska bli arg på han känns de som han skiter i allt man säger och gör tvärt om och dessutom så klätrar han och är överallt hela tiden... de retar gallfeber på en... jag har inte ens dåligt samvet för att jag blöev arg de brukar jag ha men denna gång fötjäna han de verkligen... jag hoppas verkligen denna perjod går över snart för min bägare håller på att rinna över... men de är ju bättre nu än va de var för ungefär tre mån sen... men jag hoppas att han gett sig tills vi ska åka på resan för en sån här kille kan vi ju inte behöva på våran mysiga semester sen vist om de händer i bland men inte hela tiden... jajja nog om de i kväll kommer martin och jennifer över och ska leka med oss de ska bli jätte kul... =) får se vad vi hittar på för något... =)

jaja nu ska jag läsa lite bok hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback