en fullspäckad dag!

I dag har jag haft och göra från morgon till eftermiddag de har varit skönt..
dagen började med att min väckarklocka inte väckte mig så jag blev väckt av grabbarna vid tio över åtta de innebar att vi hade 50 min tills vi skulle vara på dagis på med kläder i med frukost och borsta tänderna och sedan på med ytterkläder hmmm jag var där sju minuter över lite tackvare att jag var yvungen att skrapa bilen innan vi åkte fan då men men så kan de vara sen var de till macken som gällde och köpa snus och cola till min man och åka och lämna de till han på jobbe. efter de var jag hem ut med hunden och tog med allt jag behövde för min dag då inräcknat en termos mugg med te haha sen åkte jag ner på stan för att betala en del av våran resa som blir av i maj (tack för alla rese checkar de hjälper en bra bit på vägen) till mallorca för övrigt =) efter de skulle jag igentligen ha plockat upp DET men hon svarade inte så jag åkte till fun bike tänkte kolla om de fan någon hjälm att köpa till barna och de fanns de men experditen tyckte jag skulle komma in med killarna och pröva innan jag köpte för de var ingen bytes rätt på den. Och de kan ju vara bra annars slänger jag ju pressentkortet i sjön. inte bra.. efter de åkte jag till bil tema för att köpa ett nytt tanklock eftersom vårat mystiskt har försvunnit så nu köpte jag ett med lås lite drygt att låsa upp varje gång man ska tanka men men de är ju som de är.. sen bar de i väg till maxi erikslund som jag igentligen inte gillar men jag var ju på den sidan av stan så de var väl bara gilla läget... =) handla lite messa med min kära syster under tiden och kom överrens om att jag skulle dit efter de att jag varit hem med varorna. så jag åkte hem med dom och sendan ut med hunden en snabbis och ivär mot syster snacka lite drack en kopp kaffe och sedan övertalade jag henne att följa med och hämta barna för att sedan köra henne till martin ( en väldigt trevli kille och bra för min syster) där hon skulle spendera eftermiddagen och jag och grabbarna åkte hem och fikade och lekte lite sen vart vi så slut att vi tittade lite på film och invänta mannen (pappan) lagade mat, bada, film och sedan hade dom däckat =) nu sitter jag här och berättar om min dag och mannen tränar =) nu blir de att göra sig i ordning för sängen och läsa min bok en stund tills mannen kommer hem då blir de nog lite solsidan för oss innan vi stänger ögonlocken och sover sött... och inväntar morgpn dagen !
chillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback