FredagsMys!

i kväll blir de fredagsmys med små killarna robban ska på partaj... vad ska vi hitta på vilken film ska vi titta på hmmm de är frågan men poppa popcorn blir de i alla fall... =) ska nog kicka om de finns nå nya jobb ute på ams tror jag.. hoppas verkligen jag hittar ett jobb snart för vi skulle verkligen behöva de här hemma för att de ska funka som de borde.. de är absolut inge kul när de är på detta vis i alla fall... men säger min man att de löser sig så borde de ju vara så... vi får vänta och se... har ju sökt en massa jobb så hoppas de tycker jag är bra och vill anställa mig... jag vill inte gå hemma längre de suger sten hårt... ne nu ska jag kolla efter mera jobb... sen blir de lag mat om en stund... hej med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback