hemma för ryggen!

hade tänkta att jag och killarna skulle ta oss ut i dag och gö något men jag har haft så ont i min rygg i dag börja känna av redan i går men trodde att de skulle bli bättre efter nattens sömn men icke de är bara gilla läget och hoppas de passerar snart... =( tråkigt för killarna bara men vi har istället puzzlat som är jayjays favvo och sen har vi även sjungt som är t-mans favvo... =) så har vi gjort någon som alla gillar FIKAT!!! hahha nu är de lite paus innan pappan kommer hem då blir de mera lek.... jag måste få vila ryggen lite och då är ju detta rätta platsen eeeeh nej men jag tog mig en stund för att skriva lite ska snart lägga mig på golvet med bena uppåt för att räta ut ryggfan... =) vi får se vad eftermiddagen har att erbjuda hoppas på glada miner och god mat för att sen få lite vuxen tid med mannen... =)

hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback