hemma mys.

blir de i dag och har varit de senaste dagarna.. är så mysigt när alla i familjen umgås och myser...
de gör mig så varm i hjärtat... i dag blir de städa och tvätt och bara mysa ska inte göra något annat än bara umgås med familjen... =) bara min man kunde kliva ur sängen någon gång... =9
har inte hänt så mycket så sistonde nyår var lugnt med ett gott alkoholfritt mouserande.. mmmm med jordgubbe..=)
kollade lite på fyrverkerierna och sen gick alla och la sig... mys... inväntar svar från prv men vi vet ju redan vad svaret blir så de är väl inte så mycket att vänta sig skulle vara trevligt med en överraskning men de är ju inget vi väntar oss... =) vi löser de på ett annat sätt de är jag säker på de kanske inte blir som vi tänkt oss men de kan ju förhoppningvis bli bra ändå... =)

ne nu ska jag slänga på en tvätt...

ha de
älskar dig robert hart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback