läkar besök

i dag vakna vi fem i halv åtta och de var bara att snabbt upp och klä på mig och barna för att sedan för passa oss ut till bilen för att ta oss i tid till läkar besöket som skulle vara åtta snacka om rekord morsa jag han allt detta och var dessutom där tio i fattar inte hur jag lyckade men de kan ju vara så att barna inte hade vaknat riktigt så de bara följde med på allt jag sa... hahha men de var ju inte tt så givande besök läkaren tittade lite i öron näsa hals och lyssnade på hjärtat sen sa hon att de inte var nå fel bara vanlig förkylning som skulle ge med sig han är tydligen ett sånt oturs barn som alltid får alla dagis bassiler så de är bara stå ut han ska tydligen bygga upp sitt eget försvar... så då får man bara låta kroppen arbeta för sig själv... hoppas bara de ger sig snart de kan ju inte vara kul att vara tjock i näsan jämt... =( men men de ger sig säkert snart...
efter de åkte vi till affären och handlade lite in för lunchen sånt som behövdes... =) men innan vi var på affären så bestämde travis (mamma gav tips) att vi skulle äta frukost på mc donalds... =) mc toast utan ost inte så gott men de funka... och jag beställde en latte till men den nockde jamie ut så den blev jag av med efter två munnar... =( men men sånt som händer...  nu inväntar jag bara min kära man...

hoppas han kommer snabbt hem...

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback