nu har de hänt

de jag aldrig trodde skulle hända mig.. jag har verkligen svalt min stolthet och sökt ett jobb jag aldrig trodde jag skulle ge mig in på men är man desperat så är man... har inte så mycket val jag må¨ste kuna hjälpa till med försörjningen här hemma... får se om de blir något inte säkert de heller vill ha mig men jag har i alla fall sökt och med min erfarenhet och längd inom branchen så tror jag att jag har en god chans skulle bara vilja undvika de och hoppas något av de andra alternativen nappar ist men men man får vara nöjd om man får ett jobb i dag...
I dag för övrigt så har jag hjälpt min vän att flytta lit ja vi han inte med allt men jag hoppas hon fick hjälp av någon annan med de sista... de var ju inte så himla mycket kvar när jag åkte... de var faktiskt trevligt att hjälpa till jag fick något utav de och hon fick hjälpa... =) så är de med vänskap men fyller varandras behov jag behövde komma hemmifrån och umgås och hon behövde flytt hjälp de var som hittat... =) tack gumman för i dag jag kommer förbi restaurangen på lunch i morgon... =)

nu är mannen och tränar och jag har nattat barna sitter här en stund ska snart göra mig klar för sängen och läsa min underbart spännande bok... 14 år till salu den är att rekomendera de handlar om en tjej som är 14 år från sura som säljer sog efter en våltäckt som hon tyckte var hennes eget fel och känner då att hon behöver sälja sig för att få känna makt över sexet vilket hon inser att hon inte alls gör igentligen när hon säljer sig... jadajada den är bra i allafall läs den eller för er som fortfarande rökewr (även jag) en bra bok äntligen icke rökare som funkar skit bra som sluta röka hjälp jag har gjort de ängång och kommer göra de en gång till och då för gott...

ne nu ska jag göra mig klar för boken... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback