veckan som varit

har varit jobbig jag har ont i magen efter jag har hostat så jävla mycket och de är sån här dryg hosta så de känns som om man ska spy när man hostar de är inge kul alls och nu har robert blivit lika sjuk och de är som vanligt då är han mera sjuk än mig så jag får göra allt fast jag igentligen inte har någon ork alls till något men vad gör man inte för dom man älskar önskar bara att de var fler än jag som tänkte så... =( men man kan ju inte kräva för mycket dom är ju karlar... =(
jaja nog om de i måndags gjorde jag inte så mycket jag var ner på ams och lämnade papper efter dagis sen åkte jag hem och bara vila jag var helat slut i kroppen men ändå kunde jag inte ligga riktigt stilla.. hmmm
tisdags gick vi upp tidigt för att vara hos läkaren kl åtta och då kollade hon i öron näsa mun och lyssnade på hjärtat och de var inget fel med han. som vanligt när man går till läkaren... =( men men de är ju gratis för de små i allafall...  i onsdags så efter att jag lämnat på dagis åkte jag ner till ams igen för att kopiera papper och där träffade jag bästa jennifer som också skulle kopiera... =) sen bar de i väg för att hämta upp damen med de stora D:t hmmm men de var trevligt vi var på rusta och handla sen var vi till maxi och stor handlade till oss. efter de tog vi en fika på mc donalds och satt och pratade lite sen bar de av hemmåt igen för att pack in och upp och sedan ut med hunden och hämta ungarna... =)
torsdagen lämna barna och sedan i väg till ams igen för ett möte som jag sällskapa på med bästa jennifer... =)
efter de blev de hem åt lite och fikade sen bar de av att hämta barna igen men när vi kom hem så var min underbara syster här och hon var här till kvällen. de är så skönt att ha min syster de är nog den personen jag litar mest på i hela världen hon har funnits vid min sida genom vått och torrt och de betyder så himla mycket för mig....
tack för att du är min syster och bästa vän... älskar dig


ne nu ska jag drick lite te och hoppas den här hostan ger sig snart för mina magrutor kan inte bli mer tränade nu... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback