Dag tre

på min bara vecka har gått föri.. nu återstår bara en under bar kväll med mina smp som snart ska sova sen blir de film med min underbara andra helft...=) lov him i dag har de gått skit bra på jobbet innan jag gick hem gjorde vi 2000 backar vilket inne bär ungefär 20 ton ytter file... de är massa kött åt svenska folket... hahah är de kött dom vill ha är de kött de ska få... känns ändå lite konstigt att jobba på en köttfabrik när ens syster är vegan men de är ju hennes val och jag tvingar ju inte henne att äta de... och dessutom så är de en bra betalt jobb de tror jag att min syster unnar mig faktiskt... =) älskar min syster väldigt mycket och accepterar hennes val här i livet de är de hon är underbar för... ne nu ska jag föröka få de små att borsta tänderna så jag och mannen kan kolla film! hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback