flera ton kött

är vad vi levererar vaje dag.... i dag var jag riktigt trött i hela kroppen får se hur jag är i morgon hoppas självklart på piggare men jag tror att de blir mer åt de andra håller... men men de återstår att se... hoppas hoppas på piggare och gladare... hahha glad har jag ifs varit i dag men de är svårt att vara på topp när man är trött i kroppen, de var flera gånger i dag som jag fick väcka mig själv lite granna.. =/ men de har ju gått bra ändå.. =) fick slut på rå vara strax före två så vi gick och hjälpte till på en annan linje som låg lite efter tids schemat... men vi vart klara en halvtimmer senare än beräknat så de var ju bra... får se om de blir nå övertid i morgon med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback