nio dagar!

de blev lite häftigt men jag klarade mig men nu kommer de dröja bra länge innan de blir en gång till om de blir en gång till tror jag bara ska tacka ja till att jobba en dag extra i veckan är fan jobbigt med två... men de går ju... även om kroppen inte riktigt vill vad huvvet vill i vissa lägen.. men man har ju gjort de man skulle och gjort de bra... nu blir de sen en sex dagars vecka nästa de är ju lite lättare de har man ju gjort många gånger förr... hoppas de blir mera extra jobb fram över need cash lite mera... =) och kanske också nån timmer över någon dag denna vecka skulle behövas... i dag gick jag hem en timme tidigare eftersom rå varan var slut och de fanns inte så mycket på de andra linjerna heller. nu byts snart folket av, de som varit på sem kommer tillbaka och de som ska gå går... hoppas verkligen jag får vara kvar de skulle vara klockrent men de är ju inte helt säkert heller. annars är de bara att söka nytt jobb igen och denna gång vet jag inte riktig vad jag vill göra i såna fall vi får la se hur framtiden utvecklar sig skulle ju som sagt vilja vara kvar på hilton i alla fall minst ett år till om inte mera... trevliga människor och ett bra fysiskt jobb de gillas... tränning på jobbet bättre kan de inte bli... nu är de kvälls vecka för mannen igen men i morgon när jag har min lediga dag då ska vi hjälpas åt att åka och kasta lite skit på tippen från källaren är så jävla less på allt skit... =/ ska bli skönt att rensa lite ytterligare... ne nu dusch sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback