nio dagar

i streck blir de nu att jobbe... kommer bli bra de... sen blir jag ledig nästa tisdag sen jobbar jag igen till tisdagen där på kan bli kul detta jag kommer vara helt slut när jag får ledigt och för att inte prata om den dagen man ska jobba igen efter en ledig dag. vi har kampanj på ytterfile som vi ska köra fler ton av så de blir att pressa på så mycket de går ska bli kul att se hur mycket vi hinner på denna vecka... =)i dag gjorde vi lite över 1400 backar. kommer inte riktigt ihåg hur många ton de är... men de är del... efter jag kom hem så har barna varit snälla och go lite små busiga men jag tror de börjar ljusna i deras period eller jag hoppas de i alla fall.. vi böt ju rum med dom igen nu har killarna v - rummet till sov rum och de stora sov rummet är v - rum hahha riktigt mysigt i tv rummet nu... fin fint blev de... ne nu ska jag göra mera te... mumma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback