arbetar mest hela tiden

för söker få ihop lite extra pengar och lite komp får se hur jag lyckas med de... vart extra i tisdags och i lördags och en timme i dag försöker jobba lite mera extra denna vecka... i morgon blir de inviga min nya cykel i alla fall de ska bli spännande får se om jag tar mig till jobbet på kortare tid nu eller hem där i från... =) denna vecka blir de ensam med barna igen vist de är jätte mysigt till en viss del men de är bra jobbigt också att gå upp tio i fyra och sen när man har slutat hämta barna och vara själv med dom till åtta då är man helt död... och man har varit grinig och sur för allt bara för att man är så trött... tråkigt att de ska behöva vara så... men men de blir väl förhoppningsvis bättre... ska bli skönt att gå och sova i dag i alla fall är sjukt trött... bara en och en halv timme till baran ska lägga sig... nehe hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback