en dag ledig

åååå då blir de en massa skojj längtar nå enormt tills i kväll när man får gå och sov och sen sova tills man vaknar antingen av sig själv eller en liten kille....... ska bli väldigt skönt. sen blir de jobba lördag lite extra pengar... =) sen blir de som vanligt söndag som är min måndag... =) jobba till fredag sen vara ledig lördag.... längtar tills vi ska åka i väg men jennifer och martin ska bli väldigt mysigt och väldigt kul att umgås lite med vänner... hoppas de går bra för mannen som är och lagar bilen i tortuna... hoppas han hinner hem till oss innan jag somnar för kvällen är väldigt trött men tänker försöka hålla mig uppe ett tag annars kommer man inte orka vara med i morgon kväll... =) ska ju leka lite med min syster och min bror och våra respektive.. liter kubb och andra lekar kan bli väldigt kul faktiskt... vio får se lite grilla och mys nära en lekpark så barna har något att göra... ne nu ska jag mysa med killarna... glad midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback