för den man älskar

gör man de mesta till och med sätter man sina egna behov åt sidan för att man vill se den man älskar glad men jag har tänkt på en sak vad gör man när den man älskar inte gör de samma för en... innebär de att den inte älskar en lika mycket eller hur ska man tolka de...? de grubblar jag på ganska ofta... ibland kan jag känna mig så utnyttjad men jag tror å andra sidan att den inte fattar att de är så kanske tror att de inte är viktigt för mig att vi behandlar varandra lika eller något sånt och jag vill inte behöva tala om de heller jag tycker att de är något som ska vara uppenbart för alla, att man behandlar folk som man själv vill bli behandlad... de ska man väl inte behöva säga är de mycket begärt tro?! jag hoppas bara att de är så att personen bara är trög eller inte har fattat, men jag är rädd för att de inte är så. jag tror faktiskt inte jag vill veta de skulle bara göra ont jag sitter hellre och väntar på min tur för jag vet att de kommer bli min tur så småning om även om de bara är nångång i bland men jag vet att de kommer och de är de bästa... hade bara hoppats att de var lika... men man kan ju inte få allt här i världen ja har ju turen att få gör dem jag älskar glad och se att de är lyckliga men får vara nöjd med de... för de är inte många som har de så... hoppas bara att de vaknar upp och inser nångång... vill verkligen bli älskad som förtjänat. tycker ändå att jag förtjänar de trotts att jag inte vart bäst jämt men de kan ingen vara man måste ha sina ner gångar för att vara på topp men när man väl är där då är man verkligen bäst och de är underbart tycker att man borde bli uppskattad och älskad för den man är... de förtjänar alla... god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback