slut

fan jag är helt slut sitter och väntar på att tvätten ska bli klar så jag bara kan krypa ner i sängen och lägga mig... jag tror att jag kommer somna på festen på fredag... hahha ne då då åker jag hem i så fall... men jag hoppas de blir kul.... hoppas bara att jag är lite piggare än vad jag är nu... fast ioförsig nu har jag ju satt mig ner och börjat slappna av och ta de lugnt de är ju då man känner hur trött man är igentligen så med andr ord blir de full rulle på fredag annars somnar jag... hahha men nu verkar de som om maskinen håller på att bli klar så snart är de dags för min sömn... som är efterlängtad dessutom... ska ju upp fyra igen... ut på lång promenad med rocker och sen cykla till jobbet... tror att de är därför jag är så slut på kvällarna för att jag går och cyklar så enormt mycket denna veckan... men man kommer ju in i de också... känner ju att jag orkar mer och mera på jobbet och de är ju skönt... ne nu är de slut... natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback