telefon

fan va drygt jag köpte ny telefon för ca fem veckor sedan och nu har den börjat hacka upp sig jag får aldrig ha en telefon som bara funkar som den ska varför ska de alltid vara fel på dem jag har för... jag gör ju inge mer än någon annan snarare så att jag inte använder telefonen fullt ut... men ändå så lyckas de bli fel jag blir så ledsen när man köper en ny telefon och de pajjar på en gång de var ju de som hände med förra med... sååååååå trist... vill ju bara att de ska funka... hoppas bara att den går att fixa nu... denna vecka jobbar mannen förmiddag och de är skönt slipper jag vara själv med killarna... de är så drygt just nu är de inne i en perjod där de ska driva en till vansinne och jag blir så arg så jag gråter när de håller på jag orkar snart inte mera... hoppas de går över snart.... ne nu ska jag kolla om jag fått nå mail från samsung... hej hej

Kommentarer
Postat av: [FOTOBLOGG] med Författar intresse

Ställ gärna några frågor i min FRÅGESTUND på bloggen !! :D

eller var med och tävla.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback