trött???!!!

fattar inte att jag är sååååå jävla trött helatiden... efter lunch då är jag helt slut fram till två då är jag piggare till fem sen dalar de neråt helakvällen... vill vara pigg som förr vill inte vara så här trött de brukar vara ett dåligt tecken för mig att jag är på väg att bli sjuk eller liknande... =( men vi får väl se hur de blir... fick skatten i dag de va ju skönt... betalde lite räkningar och sen hade jag och mannen min tänkt åka och handla lite skor i helgen ska bli skönt med nya skor igen... hoppas pengarna räcker bara... =) ska ju till boda borg med min syskon också.... ska bli kul... kanske att de skiter sig men då får vi ta de helgen efter midsommar i så fall... =) har inte fått tag i min syster ännu lite drygt fakriskt men men hon hör väl av sig när hon fått igång telen igen.... tycker de är extremt jätte drygt att hon inte svarar när man ringer och inget nummer har man till martin heller... men men som sagt har jag inte hört något från henne i morgon då blir de att våld gäst vill ju inte att något ska ha hänt men man vet ju aldrig... =( ne nu blir de lite te och hoppas Jj somnar snart Tuffe han gick in och la sig han... söt nöt.. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback