en bra dag.

i dag har jag varit på interjuv på hilton de gick bara bra. fick skriva på papper och så.. de skulle höra av sig näste vecka... =) vi får se vad de säger... =) hoppas de skulle sitta fint med lite extra pengar... nu åter står bara ett förtag som inte hört av sig ännu... men jag hoppas verkligen de gör de för vi skulle behöva pengar och ju mer jobb jag har ju mera kan vi beta av allt och börja spara pengar de skulle verkligen behövas i denna familj.... de känns som om allt börja rulla på nu... bättre humör och i morgon ska jag och älsklingen umgås lite de ska bli så mysigt... =)
nästa vecka ska jag kliva ombord på båten och jobba lite de ska bli spännande... vi får se hur jag klara av att vara från baran så länge.... tror de kommer bli jobbigt men de ger ju pengara i alla fall så man får se de så att jag gör de för den för att dom ska ha de bra och så... =)

ne nu ska jag drick mera te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback