"En unge i minuten"

sååå klockrent program man blir sååå sugen på flera förlossningar jag älskar födabarn de är definitivt de bästa jag gjort i mitt liv och dessutom dessa skapelser som kommer ut känslan är obeskrivlig... älskar de.

i dag skulle jag ha varit på kursen men i natt fick jag en trevlig överasskning en kille som kom in till mig med 39 grades feber och ville ha mammas kärlek så jag fick vara hemma med stora lilla killen i dag och mysa och pyssla om honom... han blir hemma i morgon med.. får hoppas han är bättre mot slutet av veckan...
Jag vill verkligen ha ett jobb, sysselsättning nu. Jag hoppas att någon av de tjänster jag sökt kommer tycka att jag är intressant för deras tjänst. Jag är så jävla less på att gå hemma. jag klättrar på väggarna jag måste få känna mig helt slut någon dag...

ne nu ska jag ta och titta lite tv sen ska jag läsa bok tror jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback