Heldag

med mina pojkar den har varit helt ok faktiskt... vi har varit i väg och köpt nya skor till jamie och sängkläder med buzz på sedan har vi varit hemma och grejja lite vi har inte gjort så himla mycket med tiden har flygit i väg ändå.. =) sen kom mannen hem för att vara hemma med oss i två timmar för att sedan vara borta hela kvällen är såååå trött på att han aldrig är hemma med oss och umgås... utan när han väl är hemma så sitter han vid datorn eller badar eller sover. när ska han umgås med oss och tycka att de är underbart att bara vara med familjen. hmmm ?!
jaja men får väl uppskatta den tid han ger oss han kommerr ångra sig senare i livet att han inte var med mera... =( tråkigt bara att han inte inser de nu...
jag förstår ju att han måste jobba och att han vill träna och så men va fan måste han göra allt de andra som att spela musik med sin pappa och bröder är de viktigare än oss... ? förstår att han vill göra roliga saker men vi kan också vara roliga att umgås med... jag är sååå sjukt avis på alla som får din uppmärksmhet och din tid... =(

Jag älskar dig sååå sjukt mycket och vill umgås med dig jämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback