jobbet

Nu har jag fått jobbet... jag börjar onsdag nästa vecka... för att komma igång med rutiner... jag hoppas de blir förlängt efter sommaren... de skulle vara en lättnad för oss här hemma eller om ja får ett annat jobb... direkt in på... =) ska och prov jobba på eckerö också för att se hur de är att jobba där... men jag känner mig lite dum men de visar sig hur de blir de kanske inte trivs med mig heller de vet man ju aldrig. men jag tänker ge de en chans i alla fall.... =) men som sagt jag hoppas de andra ger något efter sommaren så kanske man kan beta av en massa skulder som man dragit på sig nu när man varit arbetslös känns ju sååå dumt.. men hade jag inte gjort de så hade de inte gått runt tyvärr... nu är de bara ta tjuren vid hornen och göra de bästa av situationen... =) hihi jag längtar... =) kul de ska bli.... hoppas bara att de går att lösa med dagis... =) de hoppas jag verkligen för annars vet jag inte vad jag gör... eller om de går och lösa åt andra hållet.... =)

ne nu te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback