livet

funderar mycket på de hela tiden... försöker att leva nu men de är fan inte så himla lätt jämt.
vill ju att allt ska lösa sig för oss... men jag börja att tveka och inse att de kräver hårdare arbete och de inner bär mindre kvalitetstid... =( och de vill jag inte för de innebär att de knappt blir nå alls för som de är nu så blir de inte mycket... men när allt nästan löst sig så kommer de innebära att de blir mycket tid till oss... =) ne om man skulle sluta att tänka såå och försöka och se lite possetivt och vi har ju fortfarande varanndra och barna. hoppas bara vårat förhållande orkar ta sig igenom detta... för som de är nu så känner jag mig väldigt ensam för även om han är hemma så är han inte närvarande och de är såååå ensamt... =( vill bara att de ska blir bra...

=(

Kommentarer
Postat av: Syster

Det kommer bli bra ..

2011-03-06 @ 10:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback