öppna sig

de ä'r nog inget för mig för de blir bara fel de är bättre om jag sväljer och äter upp de så får jag ta de sen när de blir för mycket. fattar inte att jag ska vara någon synda bock helatiden men jag vill bara att de ska vara lika för båda... jag vill inte att de ska vara som nu... självklart får du åka i väg och vara borta en heldag, men de ska vara lika så vill jag vara borta en heldag så ska jag inte få skuldkänslor de ska vara lika för båda... jag anser att vi är lika värda men uppenbarligen gör inte du de... eftersom du blir sur så fort jag ska göra något och de gör att jag känner mig stressad och dum när jag är borta jag vill också kunna slappna av och bara umgås med en vän utan att de ska bli stressigt... men men jag får väl bita i hop som vanligt och uppskatta de lilla jag får.
som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback